Tuesday, September 15, 2009

Misi Pencarian Barang Kawen

Pencarian barang untuk kawen semakin giat dijalankan. Siang tadi aku dah call si penjual barang doorgift itu. Dah dapat quotation cuma belum decide nak order yang mane satu & berapa banyak. Darling pun setuju doorgift yang aku suggest itu. Kira confirm la nak order yang itu sebagai doorgift sebab harga masih dalam lingkungan bajet.

Balik keje tadi ke Midvalley lagi. Dari pukul 6 ptg sampai pukul 9.30 malam aku melayan Darling beli baju raya. Dapatla berehat kejap untuk berbuka puasa kat Secret Recipe. huhuhu. Hasilnya 2 helai kemeja, 2 helai tshirt & sehelai slack raya untuk dia. Untuk aku? Yillek!

Masa turun escalator nak balik tu aku sempat tarik dia ke butik S3mb0nia. Yeah, akhirnya aku berjaya memujuk dia untuk beli handbag & kasut hantaran untuk aku. Syiok! ^_^

Erm, rasanya itu barang kawen terakhir yang dibeli sebelum raya. Lelain barang akan dibeli lepas raya nanti. Owh tidak.. sebelum raya dah pokai camane nak survive lepas raya nanti? huhuh. Raya..kawen..raya..kawen. Owh my!


0 comments:

 

©2009 Gaun Putih | by TNB